Als je van iemand houdt met fibromyalgie, vergeet niet, ze lijden aan ernstige pijn dat variëren van dag tot dag en van uur tot uur.


Als je van iemand houdt met fibromyalgie, onthoud, ze lijden aan ernstige pijn   dat variëren van dag tot dag en van uur tot uur. Dat we niet kunnen voorspellen. Dus willen we dat je begrijpen dat het soms dingen moet annuleren op het laatste moment en dit stoort ons zoveel als jij.


We willen dat u weet dat wij ons moeten leren om ons lichaam te aanvaarden met zijn beperkingen, en is niet eenvoudig. Er is geen behandeling voor fibromyalgie, maar we proberen om de symptomen dagelijks te verlichten. We vragen geen last van dit.

Vele malen hebben wij het gevoel overweldigd en kan niet omgaan met meer stress dan wij hebben. Als het mogelijk is, doe meer spanning niet toe te voegen aan mijn lichaam.

Hoewel we goed zien, hebben we niet goed voelen. We hebben geleerd om te leven met een constante pijn in de meeste dagen. Als je ziet ons gelukkig hoeft niet te betekenen dat we geen pijn hebben, zijn we gewoon te maken met het. Sommige mensen denken we kunnen niet zo slecht als wij zijn goed.. De pijn is het niet. Dit is een chronische “onzichtbare” ziekte en het is niet gemakkelijk voor ons om het te hebben.

Begrijp alsjeblieft, omdat we niet kunnen werken en niet voor ons te vaag zijn. Onze vermoeidheid en pijn is onvoorspelbaar en daardoor moeten we aanpassingen in onze manier van leven te maken. Iets dat eenvoudig en gemakkelijk om het te doen lijkt niet voor ons en ons kan leiden tot veel vermoeidheid en pijn. Niet per se iets wat we deden gisteren kunnen we vandaag de dag doen, maar ook betekent niet dat we niet in staat zijn om.

Soms krijgen we depressief. Wie zou er niet depressief met een sterke en constante pijn? Gebleken is dat depressie optreedt even vaak in fibromyalgie dan in andere chronische pijn aandoening. Dit veroorzaakt pijn die ons depressief maakt en ernstige gevolgen voor ons vermogen om iets te doen. We voelen ons ook slecht wanneer er is geen steun en begrip van  artsen, familie en vrienden. U zult begrijpen me, met uw steun en hulp aminoras mijn pijn.

Terwijl we slapen de hele nacht we niet genoeg rust. Mensen met fibromyalgie hebben een slechte kwaliteit van de slaap, dat maakt de pijn erger dag die slecht slapen.

Voor ons is het niet eenvoudig om te verblijven in een positie (zij zitplaatsen) voor een lange tijd. Dit zorgt ervoor dat we veel pijn en heeft tijd nodig om te herstellen. Waarom laat een aantal activiteiten dat we weten dat deze factor ons zou kwetsen. Soms gaan we hoewel we de gevolgen zal brengen weten.

We gaan niet gek als we soms vergeten simpele dingen, wat   we zeiden, iemands naam of zeggen dat het verkeerde woord. Dit zijn cognitieve problemen die deel uitmaken van fibromyalgie vooral in de dagen dat we hebben veel pijn. Het is een vreemde zaak voor u en voor mij. Maar we lachen samen en ons helpen ons gevoel voor humor houden.

De meeste mensen met fibromyalgie zijn het meest vertrouwd zijn met deze aandoening sommige artsen en anderen zoals we zijn gedwongen om onszelf te leren om ons lichaam te begrijpen. Dus, alstublieft, als je gaat om te suggereren een “genezen” voor mij niet. Niet omdat ik niet waardeer uw hulp of zullen niet beter, maar omdat ik redelijk op de hoogte te houden en ik heb veel dingen geprobeerd.

We zijn erg blij als we een dag met weinig of geen pijn als we slapen, als we iets wat we niet hebben bereikt zo lang geleden te doen, als we begrijpen.

We echt waarderen alles wat je gedaan hebt en kan doen voor mij; met inbegrip van uw inspanning te informeren en te begrijpen. Kleine dingen betekenen veel voor me en ik heb je nodig om me te helpen. Wees zachtaardig en de patiënt. Vergeet niet dat in dit lichaam ik nog steeds pijnlijk en moe. Ik probeer te leren om van dag tot dag te leven met mijn nieuwe beperkingen en houden hoop in morgen. Help me aan het lachen en zie de prachtige dingen die God ons geeft.
Als je van iemand houdt met fibromyalgie, vergeet niet, ze lijden aan ernstige pijn dat variëren van dag tot dag en van uur tot uur. Als je van iemand houdt met fibromyalgie, vergeet niet, ze lijden aan ernstige pijn dat variëren van dag tot dag en van uur tot uur. Reviewed by Admin on 18:04 Rating: 5

No comments